FANDOM

Chan-Woo Han
Go1.jpg
Wiek 30
Płeć Mężczyzna
Powiązania Murim, Liceum Dziewięciu Smoków
Zajęcie Nauczyciel angielskiego [The Breaker]
Pseudonim Goomoonryong (Smok Dziewięciu Styli)
Mistrz Un-Wol
Uczeń Yi Shioon[The Breaker]
Style walki
Debiut The Breaker - Chapter 1

New Waves - Chapter 35

Status Aktywny

Chun-Woo Han był deuteragonistą w The Breakerze, a teraz jest drugoplanową ale wpływową postacią w The Breaker: New Waves. Jest on byłym mistrzem głównego bohatera Yi Shioon'a. Jest znany jako Goomoonryong, czyli najsilniejsza osoba w sztukach walki.

WyglądEdytuj

W The Breakerze zwykle widzimy go zwyczajnie ubranego, choć lubi on drogie rzeczy od projektantów. Jest uważany za całkiem przystojnego. W czasie jego krótkiego wystąpieneń w The Breaker: New Waves ma na sobie czarny granitur. Prawie zawsze widzimy go palącego papierosy.

OsobowośćEdytuj

The BreakerEdytuj

Od początku można zauważyć, że jest urodzonym kobieciarzem. Uwielbia flirtować z kobietami i nigdy nie przepuszcza do tego okazji. Często używa swojego uroku jest pewny siebie i niezwykle wyluzowany. Dopiero kiedy dochodzi do walki można ujrzeć jego inne oblicze. Uwielbia pokazywać swoją wyższość nad innymi. Potrafi być bardzo agresywny a przy tym bezlitosny. Nie waha się przed niczym a nawet czerpie przyjemność z zadawania bólu. Poza tymi negatywnymi cechami, jest wiele pozytywnych. Oddanie wobec przyjaciół, przywiązanie do Shioon'a i jego głębokie uczucia do Shiho, które jednak długo w sobie ukrywa.

Po śmierć jego mistrza Unwola, postanawia zemścić sie na każdym kto przyczynił sie do jego śmierci. Jednocześnie ma pretensje do mistrza, że oddał za niego życie. Dlatego sam niszczy ośrodka ki Shioon'a, jednocześnie ratując ucznia przed światem Murimu. Kieruje nim troska o dobro Shioon'a.

The Breaker: New WavesEdytuj

Nie wiadomo za wiele na temat zmian w osobowości Goomoonryona, jednak można wywnioskować, że stał sie on zimny i bezduszny. Pozbył sie wszystkich swoich więzi i poświęcił się zemście.

The BreakerEdytuj

The Breaker: New WavesEdytuj

Sztuki WalkiEdytuj

Zdolności Edytuj

Techniki

  • Cios Miażdzący Duszę technika wykorzystująca wewnęt
    SoulCrushingStrike.jpg

    Cios Miażdżący Duszę

    rzną 
    energię, która zostaje uwalniona w chwili uderzenia. Wymaga dużej ilości Ki, dlatego częste stosowanie bardzo wyczerpuje jego użytkownika.
  • Hwan-hwan Shin-bo technika defensywno-ofensywna. Użytkownik obrócony plecami do przeciwnika tworzy bariere Ki. Przy kontakcie z nią oponent zostaje odzrzucony.

Hwan Results.jpg

Techniki z Użyciem Nóg

  • Techniki z Użyciem Nóg w świecie sztuk walki bardzo ważna zdolność. Umiejętność ta składa się z pięciu technik: Jin, Tweh, Hweh, Gyuk i Hwan. Znajomość tych technik zwiększa szanse na udany atak i obrone.
  • Sejsmiczny Krok technika kopania, na tyle potężna, że może połamać przeciwnikowi kości.

  • Chun-woo screaming.jpg

    Cry of the Phoenix

    Płacz Feniksa
    technika wykorzystująca dzwięk jako broń. Fale dźwiękowe stworzone przy pomocy Ki,rozprzestrzeniają się i powodują ból osobom, które je usłyszą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki